02 April 2011

free time .

Assalamualaikum (: hye korang ! watsup ? *watsup sana watsup sini , kau apsal tak up up nadea ? huh
Oke lah . Nway aku baru jer lepas makan mee rebus tadi . perghh sedap giler . kalau nak try mai lah ke teluk intan-mastan ghani . Tapi aku makan tapaw jer .


Bila dah makan perut pun terasa kembung sikit . Lepas tuh tetiba nampak megazine yang lama tapi tak berapa lama . Selak punya selak last-last aku jumpa nih . Lepas tuh aku rasa aku nak share kat blog kesayangan aku nih . Tetiba pulak aku rasa nak disanyangi dan menyayangi . Eh , hello apsal kau nih ?


Aku tak nak lari tajuk jauh-jauh babe .


Korang nak tau tak ...


1. Saat Titanic karam , 2228 orang ada kat dalamnya . Tapi just 706 mangsa yang terselamat . Nauzubillah ..

2. Buku Guinness Book of Records memegang rekod sebagai buku yang paling banyak dicuri dari  perpustakaan . *kalau aku la kan . baik curi novel jer haha tettttt ...

3. Mengunyah gula-gula getah semasa kita mengupas bawang boleh mencegah daripada menangis . *ha ni aku la nih . Gediks .

4. 13% orang di dunia adalah kidal .

5. Coklat dapat membunuh anjing sebab ia mempengaruhi jantung dan saraf pada tubuh haiwan ini .

6. Satu kilo dari berat badan kita ada 7000 kalori .

7. Gerakan Bruce Lee sangat cepat sehingga krew yang merakamkan filemnya harus melambatkan aksinya supaya penonton dapat lihat semua gerakkannya . Fuyoo ..


Dan bila esok bila aku panjang umur , aku update lagi anytink info yang aku boleh share kat sini k . Eh tadi aku cakap aku dah kenyang kan ? Umm rasanya belum lagi kot . Sebab perut i tetiba rasa nak makan nasik pulak . Hahaha bengong Nadea . Cakap macam keling .


Terima kasih sudi membaca ^ ^
Lain kali datang lagi ..

No comments:

Post a Comment