02 September 2011

aidilfitri kali ini ..

Hye assalamualaikum . Still mood raya yeh ? aha .. tau tak apa ^^
Raya raya jugak weh tapi assesment , assignment lecturer bagi melambak2 weh ! Rase loya berbau rendang pulak aku nak tengok segala nota2 bagai .. Uhh haruskah aku menjawab test lepas raya nanti ? Oh yeah mestilah harus . Aku tatau lah aku nak jawab apa dalam test nanti . Emm adakah bentuk lemang atau biskut mazolla . Atau rendang ayam mahupun sup tulang ? HAHAHA


Macam raya2 sebelum nih , aku sambut biasa2 aje , serba sederhana tapi yang penting meriah dan mantopp hehe . Ok nah , nih antara gambar2 raya tahun ini . yeah !!



ini mak saya :)




nak menyibuk jugak ..





credit to abg faizal .




pelita @ panjut kat halaman rumah . ko ado ? aha




ok fine , aku pendek .




tak ready lagi loh =.=




my sister , mimi . hamboi2 aku tak penah makeup cam gini .





firstime pakai jubah . cantik kan ? ok fine jgn muntah kat sini yeh





my kuzzie aka kazen hehe .





muka berkilat . help me !!





ini rupe koje kome . main mercun .



big bro . yo !













No comments:

Post a Comment