06 February 2011

mereka sangat cumil part 3 .

assalamualaikum and salam 1 malaysia !
wah semangat btl .

saya tgh tak ada keje nak buat . nak menonton , tp rasanya sume citer yg astro tayang skrg saya da tonton. heheehe . nak pegi watsons tp cuaca mendung lah so adalah lebih baik saya mengadap laptop . actually saya tak blh sgt mengadap benda nih lama tau . radiasi . sgt sensitif . sehinggakan mata nih jadi berair , merah and lastly sakit . mengada-ngada kan ? alaa biasa lah tuh . ^ ^

so tak payah buang masa lg lah .

berbalik pd tajuk yg kononnya bermotif sgt ..


** ini maisarah . keletahnya mcm org dewasa . blm sekolah lg . suka tiru gaya maksunya , aku lah tuh . hee



** ini ira . cumil kan ? mcm anak mat salleh . suka tgk rambut dia . yg nih mulut toktektoktek . pun blm sekolah lg .




** adik-beradik .




** tengok tuh . posing cam org dewasa kan . heh . tak tahan .




** kecik2 da naik kapal terbang . aku nih bila ntah . 




** senyum lebar .


ok lar semua .
cukup setakat nih .
nanti2 nak upload lain pulak .
yelah sbb ramai anak sedara . kang yang lain jeles pulak gamba dorang tak masuk . huhu

salam ..


No comments:

Post a Comment