12 February 2011

tabiat ke tebiat -?

nak taw tak ? atau ada yg da taw nih ? heh . tak apa lah tak kisah . siapa yg nak singgah baca .. silalah !

sleep.gif membaca dari muka hadapan jarang sekali .


sleep.gif bercakap sorang2 depan cermin .


sleep.gif suka tengok cerita seram , tp tak suka menjerit lah . cuma tangan jer tak boleh duduk diam .


sleep.gif penggelii bertahap normal .


sleep.gif pemalu sangat sampaikan nak berjabat tangan pun payah .


sleep.gif jilat bibir . **excuse me , saya bukan penggoda 


sleep.gif eyeliner sangat penting untuk mata .


sleep.gif biasa buat muka serius . ** ada orang yg tak puas hati bila aku bermuka begini 


sleep.gif tido awal . ** bukan hari2


sleep.gif kongsi bekas air / makanan ? ** saya tak kisah ..


sleep.gif usha orang sampaikan orang naik heran .


sleep.gif mudah mengantok and bukak kasut dalam kereta .


sleep.gif lap mulut kat lengan baju .


sleep.gif lap tangan kat seluar .


sleep.gif paling last , suka menguji / mengetest orang .




Dya , kenapa kaw perlu tulis benda2 macam nih ?


Aku tak kisah , lg pun aku suka berkongsi . ^-^


Bye ..!

No comments:

Post a Comment