13 February 2011

sana - sini .

Assalamualaikum .
bulat biji mataku tatkala memandang laptop .
perlahan-lahan aku hidupkan laptop lalu log in ke laman blog ini .
sejenak , aku berfikir .
perkara apa yg harus aku kongsi di sini ?
ohh ye . aku rasa ada sometink yg seronok untuk aku kongsi .


untuk seketika , aku melemparkan senyuman ..

beberapa hari sebelum birthdayku yg lepas , aku bersama kakngah , abang ipar dengan 2 orang anak mereka ..

kami pergi ke ..

Al-Rawsha .










** suka botol ini . kalau kumpul latak kat rumah aku cantik gak .




** kat sini banyak pekerja import . hehe .



** apa yang anda pandang Dya ?



** rugi . abang iparku just ambil gambar botol minuman jer .


makanan yang sedap . terasa badan ini berada di negara lain . **badget saja
sudah kenyang , solat maghrib .
terus ke i-city .















** budak ini mmg eksyen . nak jalan sorang2 jer . 


letih . jelas kelihatan kan ?
ohh ye . mungkin dah terlambat bagi aku pergi ke sini .
orang lain sudah pergi tapi aku baru nak terhegeh - hegeh .
tapi its ok . positif jer . 
credit to my brother in law . 
sungguh bergaya dengan lenser nikonnya .
p/s : boleh pinjam tak time konvo nanti . barang mahal dosa kalau kedekut tau . hehee ..




No comments:

Post a Comment