12 February 2011

11 . 02 . 2011

Salam ..
lewat sehari untuk aku bercerita mngenai hari di mana aku diberanakkan . di mana tarikhnya adalah semalam .. tak apa lah ..
then terima kasih sangat for those yg sudi mengewish semalam ataupun hari ini .. hehe .
yg mendoakan pun ada . thanks eh .


btw , aku suka lah tarikh birthday aku tahun nih . unik . **perasan .
11022011 . 
cuba tengok betul2 . tak ker unik . tahun nih umur aku 21 tahun . tepat pukul 12 bertarikh 11022011 . kalau tengok nombor dari belakang pun boleh baca tarikh birthday aku tahun nih .. kan ? hee bestnya !
terasa special pulak . ^ ^


btw , tahun nih tiada kek untuk aku .
sedih tapi cool .




btw ,




Nadia hari ini berbeza dengan Nadia yg lalu .
Nadia hari ini lebih mendekatkan diri kpd Allah .
Nadia hari ini tidak akan terlupa mahupun alpa dengan agenda duniawi .
Nadia hari ini lebih berhati-hati .
Nadia hari ini semakin matang walau pada zahirnya tak jelas kelihatan .
Nadia hari ini lebih serius .
Nadia hari ini bercita-cita tinggi .




Dan semoga apa yang tertulis di sini bukan hanya melepaskan batuk di tangga . Amin . Doakan saya ..!


No comments:

Post a Comment