19 May 2011

tak tau nak letak tajuk apa aihh ..

Assalamualaikum korang ! Amboi .. bukan kemain semangat mike nak update blog buruk nih . Ishh tak ada semangat pon . Semangat dah habis semalam . So hari ini aku sangat letih . Perghh dasyat apa yang letih sangat tuh ? Tak ada la , nih gara-gara semalam la nih . 1 parade aku round , nak cari kasut untuk convo punya pasal . Semua kedai aku singgah . Dah dapat kasut yang berminat , tiba2 tak ada saiz pulak . Dah dapat saiz , warna pulak tak ada . Dah dapat warna yang aku nak , balik2 tak ada saiz pulak .
Habis2 kaki aku yang naik lenguh . Lastly , nasib baik dapat jugak kasut .


Credit to awak , sebab sudi teman saya semalam :)


Nih saja nak menambah .
Fast and furious 5 & Kongsi - DONE .
^___^



Btw , esok petang aku ada rehearsal convo kat puo .
See you guys !





tiba2 je .. ngee









No comments:

Post a Comment