25 May 2011

220511.

Assalamualaikum ^^ Akhirnya dapat jugak aku nak mengupdate blog yang dah lama tinggal ni hehe . Pagi2 macam ni , bukan apa line tenet laju sikit . So boleh la aku share something kat sini ehh =.=


Bukan cerita best pun aku nak share kat sini . Bukan best untuk diri korang kot , tapi paling best dalam hidup aku . Erk ! Paling ker ? hehe apa-apa jelah .


Walaupun entry kali ni da basi sebab dah over run dari time tu , aku dengan bangganya nak cheqite jugak . hehe tak apa , tak ada siapa nak marah kot . Siapa yang tak suka tu ? Meh sini ^^


Kejap ehh i upload ...


*i bukan nak bangga la , tp mmg i tengah bangga nih HAHA .




* wif my gurlfriend , zaty .



 






*my abah .



*eceh .. berdiri tegak nampak HAHA .



Dah habis tengok dah ? hehe cukup la tuh . Tak payah letak banyak2 kot . Buang space aku je . HAHA .
Ok , aku akhiri dengan assalamualaikum ! ^^

No comments:

Post a Comment