13 June 2011

saya hupdate lagi ( tak tau nak letak tajuk apa )

Assalamualaikum .. malam nih tak ada cerita menarik so aku relax - relax je sambil berguling - guling macam hindustan di atas katil . Amboi .. Malam tadi siapa tengok konsert final af ? Haa aku pon tengok tapi aku tak nak cerita pasal af pon haha . Eh tengah hari tadi korang masak apa ? Hehe aku masak ayam goreng madu berempah dengan sayur paprik . Walaweh perghh sedap kot . Siap kena puji lagi hee . Tetiba pulak >.<


Korang ada cerita apa nk share lagi ? Apa ? Aku block account fb korang ? Laa bukan lah . Tak tau lagi ke , aku deactivated account fb aku . Just untuk masa sekarang aku rasa aku boleh hidup tanpa benda tuh . So u olss jangan lah kata aku block korang k . Ala kenapa tak kan rindu kot kat Nadea Salim nih . Hehe tak apa kat blog kita boleh jumpa :)


Korang ada payung tak ? Kalau tak ada better pergi beli payung sekarang . Tak pon amik je payung emak korang kat rumah tu ngee . Aku pun akan beli payung baru sebab untuk safety diri masing - masing . Sekarang kan tengah case orang simbah asid ikut suka hati dia . So kita kena lah berjaga - jaga lebih - lebih lagi perempuan . Lagipon payung banyak berjasa pada kita tau . Selain tuh sekarang kalau nak keluar rumah bawak lah botol air mineral . Standby siap - siap dalam handbag . Contoh ada case , bila mangsa terkena simbah asid terus cepat - cepat basuh dengan air . Air paip pon boleh . Lagi better kalau terus cari toilet then basahkan seluruh  body dengan air paip selama 1 jam maybe . Sebab doktor kata bila terkena asid kulit kita akan melecur dan rasa panas terbakar . Ada tips lagi , standby siap - siap glasses hitam . Untuk cover mata dari terkena asid dan mengelakkan dari buta .


Seram aku dengar macam - macam case sekarang . So hati - hati tau ! Pesanan iklas dari aku ^^




NadeaSalim : ketandusan idea =.=

No comments:

Post a Comment