15 June 2011

Lu langsi lu mati .

Assalamualaikum . Haha macam gempak je tajuk kat atas tu . Padahal tak ada kena mengena langsung . Saja aku kasi gempak sikit . Hehe tak boleh ehh . Btw saja lepak sini hehe . Tak ada cerita menarik pon nak hupdate . Sebab aku akui dah ketandusan idea . Eh ! Korang suka gelak tak ? ketawa ? Kalau macam tu orait lah . Jom kita sama – sama tengok Maharaja Lawak hari jumaat ni . Amboi Nadea , awalnya kau hupdate . HAHA
Aku tau ramai yang layan program tu . Apa yang best program tu wey ? Aku rasa biasa je . * tapi tiap minggu setiap pukul 10 p.m aku terpacak depan tb hee * kata kau :)
Apa yang best ? Sebab ada jejaka terhangat Zizan ? Sebab tak boleh kalau tak tengok body mantap Yus ? MHAHA semua ada alasan tersendiri kan . Btw tengok lah dari segi lawak diorang . Tapi overall yang stay sekarang semua best kan . Yang tak berapa pandai buat lawak semua dah blah kan .
Emm itu lah astro . Ada je program hiburan yang diorang buat . Asalkan ada undian sms . Ishh tapi aku tak tau lah siapa yang selalu rajin undi – undi bagai nih . Kalau aku lah kan . Kalau je .. Ni kalau .. Aku akan undi sms just untuk sedara mara aku ke , adik – beradik aku ke . kawan aku ke .. Heheh itu kalau je tau ^^ tapi tak tau lah kalau korang pulak macam mana . Contoh kalau macam AF kan , aku minat kat si Hazama kawtim tu . Itu pon sebab aku rasa dia memang talented . Tapi , aku langsung tak undi dia . Haha suka hati la kan . Creadit aku yang bayar hehe . Bukan apa , bukan sebab kedekut . Tapi aku memang TAK rajin buat kerja – kerja macam tu . Leceh kot nak undi – undi ni . Nak reply massage – massage kawan – kawan pon tak rajin . Ni lagi lah benda – benda alah tu . Mintak maaf .
Tengok , cadang nak type sikit je . Tengok – tengok dah 4 perenggan . Haha awesome sungguh lah . Hahaha sorry lah tak ada idea lah . Dahlah belek – belek entry semalam – semalam terasa ... Terasa apa ek . Hee tak apa lah tak elok cerita . Oke lah u olss sampai sini saja dulu ek . Papai ;)

naDea saLim : mungkin kisah kita sampai sini saja :(







No comments:

Post a Comment