15 October 2011

draft update . lol

Assalamualaikum bloggers .


PSIS . Politeknik Sultan Idris Shah . Sabak Bernam Selangor . Nampak macam indah bukan . Tapi hakikatnya belajar dekat sini tak selamat . Apa ? Tak selamat ? Sabaq2 . Biar aku cerita dulu . Buntut tuh duduk diam2 jangan gerak2 . Aku nak cerita nih . Sebelum tuh aku nak tanya font type aku nih clear tak ? Besar tak ? Nampak jelas kan . Ok , lets me continue . Eh jap2 . Ada habuk lah pulak kat screen nih . Nak tiup jap . Fuhhhh fuhhhhhh .  Nadea , kau nak kena kick ke . OH OK ..



Poli tempat aku belajar ni cantik . Bangunan2 kat sini quit baru jugak . Tempat luas , ada tasik , environment cantik , dapat udara kampong and mewah . Pendek kata , nak belajaq tuh selesa lah . Best gile . Cafe besaq jamban besaq lubang jamban pon besaq . HAHA tak senonoh lah kau jah .


Cukup2 lah puji kan kan . Sebenarnya , seluruh struktur  poli tempat aku belajaq nih tak bagus . Tak stabil and tak selamat . Bangunan dia ... terhakis . Tanah lembab . Ada lopak sana, lopak sini . Sedih aku tengok . Al – maklum lah poli nih dekat dengan pantai . Belakang nih je . Ada orang kata psis nih akan dimansuhkan . Tak tau bila . Dorang kata sebab struktur kat sini tak selamat nak duduk lagi . Kalau korang dating * datang sini mesti korang boleh nampak tapak bangunan2 terhakis . Takut wey . Nih kalau banjir air pantai naik mesti poli nih tenggelam . Simpang malaikat 44 .


Seram pulak aku . Berdoalah agar semuanya selamat ok . Tak nak cerita lagi hihi kbye .


Wassalam .  

2 comments: