15 October 2011

pagi yang kelam orang pon kelam .

Assalamualaikum . Bila bukak blog aku ni kan . Terasa macam boring lah pulak tengok header aku yang huduh tuh . Emm ada idea untuk create header baru  mungkin ? Oh yeah hihihi .



Kursus kahwin . Oh ya ada program kursus pra-perkahwinan dekat poli aku nih . Kawan2 class aku ada yang attend . Aku bukan tak berminat wey tapi kursus tu 2 hari kan kan . Dengan kerja aku yang banyak yang dah tertangguh lama tuh , so aku tak pergi lah kan . Ala bukan mahal pon nak kena bayar . Setakat 50 hinggit apa lah sangat *AHH padahal kedekut nak keluar duit sendiri heheheh



Tapi aku sokong kepada kawan2 aku yang attend kursus tu . Siyes . Bayar dah lah murah . Lepas tu dekat je dalam poli je . Tak payah kiamullail bagai . Mak aiiii rugi kot aku . Eh tapi tak apa , sem depan ada lagi insyaAllah aku joint =____=



Hari nih apa aktiviti aku je yeh ? Haa . Pagi tadi class database pukul 830 . So macam biasa lah pukul 7 aku and 3 orang romate aku mangun nak pergi mandi . Tup tup nak dijadikan drama sebabak , yang romate aku yang sorang ni pergi tutup pintu . Ok2 bagus letuw tutup pintu . Tapi kunci tak bawak !! Aduyai yang aku pun apa lagi kelam nak mampus lah kat luar pintu bilik . Dengan pakai towelnye , dengan dah lambatnya . And then apa lagi secara tak langsungnya budak2 bilik lain dapat menyaksikan aksi kiteorang depan pintu bilik secara live . Haha . And aku pon secara poyonya jugak main tendang2 pintu konon nak tunjuk hebakkk letuw . Tak boleh blah . Pintu tak jugak terbukak2 . Tapi alhamdullilah ada sorang budak junior yang baik hati , cun pulak tu , tolong kiteorang ber-4 . Junior nih jugak lah yang tolong pegi jumpa warden mintak kunci pendua . So kind of this girl rite :)



Bila bilik dah dapat bukak , kiteorang apa lagi siap2 nak pegi class lah . Macam tunggang langgang bilik jadinya . Almari aku ? Tak payah cerita lah paham2 sudah . Dah lambat kan . Bukan pemalas tak nak kemas >.<  Aku nih terhegeh-hegeh mungkin terlalu cemas kot . Konon nak lah lawo sikit hari nih kan . Tapi pakai eyeliner pon senget2 ! Apa cite der ahaa . Sampai dekat lab , tengok2 lecturer pon lambat . Ceh !



Em habis cite pasal tuh . Aku nih memang suka melalut kan . Loklak . Pasai apa . Tak ada apa2 . Saja .
Kbye , tunggu aku melalut lagi round 2 ok hihihi .

Wassalam .


No comments:

Post a Comment