04 December 2011

is that i'm happy ?

Assalamualaikum .
Susahnya dapat update . Tapi sekarang baru dapat update . Mmuuahh mmuuahh sayang my blog ! Emmm nway tak ada benda pun aku nak share kat sini . Just cerita tentang aku pergi ke Genting Highland baru – baru ni . Itu je .
Layan saja lah gambar – gambar kat bawah ni yeh :)






menunggu . time nih sangat lah boring . phewwww









kamu tengok apa ngah ?











lelaki itu . tak suka !











ok fine .. nak lawan maksu letuwww . awwww









bukan main korang eh . siap refer peta lagi tott











si hidung manis , Iman ..









mahal tott . main kat indoor tak seberapa 







ini je yang ada mampu hehehe . marrybrown .









ni bukan mak sedara lagi ni . dah macam siblings orang tengok hihi .




















laugh !








Sebenarnya banyak lagi picture , tapi tak perlu lah kot nak letak semua kan . Mana tau ada yang jelik. Waduh! jangan gitu dong . Sama ada yang suka atau tak suka sama aku tu , aku mengerti dong . Aku bisa tau kamu semua mengintai blog aku . Hehehe . Jangan begitu dong , kalau benar teman – teman lama rindu sama aku .. Just text me yaa ! Nombornya masih sama . Cuma ingat atau enggak ingat . Hehe btw aku cuma mau bilang yang aku kangen bangat sama teman – teman semua . Errr bisa enggak aku tag nama teman – teman di sini ?




-          Senyap  -





 EH ! Ngapaan sih tulisan aku style Indonesia ? Waduh , pacar aku pasti marah ini .
SYAHRUL AZWARI.
Ngehngehngeh ;) Hidup harimau .











2 comments: