04 December 2011

me , myself , mine .











bersama ibu tersayang :)
ala tomey - tomey emak ...








my kuzie .






rasul iman ;)









saya suka kanak - kanak .
love it .










hahaha . series sungguh muka time nih tott .

eh memang lah aku series . siapa kata aku main - main .
phewwwww








bam bam bam .








ok , di saat menggedik .

















over lak kan .
















emmm excuse me , saya masih single :)

kirim salam eh .

















































Assalamualaikum ..
Mesti rasa nak muak tengok gambar aku banyak sangat kan hehehe .
Mesti ada yang rasa nak termuntah kan hehehe .
Ok , kita mintak maaf k .
Sebab kita terover sikit tadi lalala .
Actually gambar - gambar ni terhasil disebabkan peristiwa di bawah :







* my kuzie kahwin 






Haaa itu je pon hehe . Nak buat macam mana , dah lumrah suka bergambar .. HEHE ok u alls thanx ya sudi singgah . Bye ^^





Wassalam ..




p/s ; hidup ini bagai roda . kadang - kadang kita di atas dan kadang - kadang kita di bawah .
         sewaktu kita berada di atas janganlah kita lupa akan rumput - rumput yang berada di   
         bawah ..
























No comments:

Post a Comment