11 February 2012

11.02.2012

Assalamualaikum :)
Hari nih hari sabtu . Hari sabtu is my birthday hehehe . Ewah2 promote birthday nampak hihi ^^ Alaaaa kita cakap je .. Ehh jangan nak kurang ajar yehh * ayat mak jemah
Eh hello dear , dah 22 tahun kan tahun nih . Emm alhamdulillah syukur sangat Allah s.w.t masih bagi kita bernafas di dunia yang hanya sementara nih ..


Menung sekejap .


Ok ok btw thanx sangat - sangat kepada yang wish my birthday , mendoakan umur kita , jodoh kita .. Sampai tak menang tangan nak balas balik . Kalian baik sangat nanti kita kasi cekelat eh . Nak tak ?


Dalam diam tengah seronok baca ucapan dari kawan - kawan , tiba - tiba ada pulak orang text Happy birthday baby....Tmbamnyer pi2..Nak no fon bley x?  Whooo whooooa . Bahaya bahaya . Heheh . Terguling - guling kita gelak baca text orang tuh . Actually kalau orang yang kita sayang yang bagi kita ayat - ayat cinta tak apa jugak kan . Yang tuh compem kita dah feeling - feeling hoho . Gua rasa insan itu terlalu lurus beb ! Gua geli dohh baca ayat gila tuh . Siyes menyampah gua dah arrr tak kenal siapa .. So orang macam nih kita ignore je . 


Astaqfiruallahalazim sabar ok kita sabar nih kita tahan nih .


And for your information lah der ! I'm not interested . i bukan jual mahal atau cerewet memilih . Dan , tak pulak i takut becinta atau serik . No . 


Nih , ayat power dari kita . Renungkan lah .



Cinta bagi aku bukan mudah untuk dilafazkan pada sesiapa, bila-bila masa, atau di mana juga. Perkataan cinta terlalu dalam , mahal dan berharga untuk diserahkan . Aku was - was cinta manusia moden . Mudahnya cinta diucapkan . Mudahnya bibir melafaz aku jatuh cinta padamu . Mudahnya menulis message cinta . Kenapa ? 


Benar . Hati orang bukannya boleh dibaca . Ada juga yang lebih mengenali orang lain daripada diri sendiri .


Tanyalah diri sendiri .
Sekadar kongsi bersama . Kata sharing is loving . Awww =.=









Wassalam .


No comments:

Post a Comment