11 April 2011

CERITA 2 EKOR HANTU .

Assalamualaikum dan hye untuk semua *angkat tangan sambil melambai-lambai ala-ala Miss World gitu ;p   Arghhh bosan betul jadi penganggur ni . Tapi tak ape , kejap je ni . InsyaAllah ..
Btw and nway , HAHA . Ada lawak lagi yang aku nak share kat sini . Asik lawak je , LOL .. Eh lantak la kan . Bapak lawak gile cerita ni . Aku dapat dari 1 media cetak semalam . Terguling-guling aku baca semalam . Dah banyak kali aku baca sebab bagi aku lawak sangat . Lawak sangat la kan . What de fish ! love OVER ACTING =.=
Tersebut la kisah dua ekor hantu bertemu di sebuah kawasan yang tidak diketahui lokasinya . Panjang lebar dua ekor hantu ini berborak sejarah hidup masing-masing . Sepanjang berborak , Hantu A melihat Hantu B yang merasa hairan lantas bertanya ..
Hantu A : Kenapa kau asyik menggigil ?
Hantu B : OH .. Cara aku mati dulu teruk . Aku mati dalam peti ais .. sejuk beku ..
Hantu A : Oh , kasihan kau . Aku pulak dulu mati sebab serangan jantung !
Hantu B : Isyy isyy ! Kenapa kau tak buat pembedahan by pass ? Kalau tak mesti kau tengah lepak dengan bini kau sekarang .
Hantu A : Aku dah buat dah . Tapi tak jadi pun , ceritanya panjang ..
Hantu B : Ceritalah sikit !
Hantu A : Ceritanya begini , aku syak bini aku main kayu tiga . Jadi aku ingat nak perangkap bini aku . Aku pura-pura pegi kerja padahal aku letak kereta di hujung simpang . Seperti aku jangka , ada sebuah kereta parking masuk garaj aku . Ada seorang laki tak dikenali masuk rumah aku ! Aku tunggu masa , nak cekup !!
Hantu B : Kau dapat cekup jantan tu ?
Hantu A : Tak , hairan betul . Aku jumpa bini aku dalam bilik tapi si jantan tu ghaib . Habis satu rumah aku tak jumpa . Aku cari dalam bilik , dapur pun tak jumpa . Sebab penat sangat cari , aku pengsan kena serangan jantung . Tak disangka-sangka pulak aku mati ..
Hantu B terdiam sebentar mendengar cerita Hantu A . Selepas beberapa ketika , Hantu B berkata :
Kenapa kau tak cari dalam peti sejuk ? Kalau kau periksa kat situ , kita berdua tentu hidup lagi .



Dah .
Habis dah .
Apa tunggu lagi .
Balik la .
HEHEHE gurau je .
Thanx sudi singgah . Love u all . J


NadeaSalim : takut tido gelap sangat . konon ada hantu .




No comments:

Post a Comment