12 April 2011

Hari-hari seorang perempuan .

Assalamualaikum :) Sempat jugak aku nak update blog aku nih . Bukan tak ada masa lapang cuma busy sikit je hehe sama la tu . Mood untuk lakar idea pun tak ada . So macam mana nak jadikan blog aku ni superb . Alahai its ok janji blog aku ni bersih dari benda-benda kotor . Ehem-ehem macam lain je makna tu haha .


Mungkin sebab aku ni duduk kat rumah je kan ? Yela , dah macam suri rumah tangga pulak . Bezanya aku tak kahwin lagi hehe . Mana taknya tido lambat , macam ada baby kecik pulak . Bangun solat subuh pun dah hujung-hujung waktu je . Lepas tu terus kemas rumas , masuk baju-baju kotor dalam washer mechine . Lepas tu cleankan singki rumah aku tu haa .. Sebelum cahaya matahari lari , aku kena jemur baju pulak . Rumah aku ni jenis hari-hari basuh baju pulak tu . Woo .. belum cite pasal masak lagi . Kekadang aku masak sendiri , kekadang tolong emak masak je . Eh tapi nak cakap sikit la , kakak aku cakap kan kan kan .


"Kau boleh masak . Haa ok la nih .. Atleast akak tak lah risau kalau kau kawin nanti .. "


Ehem ehem . Apa kak ? Hehehe blushing la .. Future tu tak ada lagi la kak . Kawan lelaki ramai la . Mulalah perasan . Tak apa lah atleast ada improvement . Cuma aku nak belajar and nak try buat kek pulak . Wey , honestly la . Aku belum try lagi masak kek sendiri seumur hidup aku . Haa nampak tak ? Aku cakap betul ni . Mesti korang kata ek eley tak kan pernah .. Malu la tak pernah . See see ! Anak dara jenis apa la aku ni kan . Dush dush ! Tapi kan kan kan . Emm tak apa la lain kali cite HAHA .



Btw and nway , aku sekarang ada kat ipoh . Kat rumah kampung aku mana aku boleh online cam gini . Line sangat la sesak . Dah la jam , police traffic tak ada . Semua orang berebut-rebut nak jalan . Himpit sana , simpit sini . So malas nak update . Setakat on fb tuh boleh la jugak . Itu pun aku kena berlanggar-langgar dengan yang lain . Al-maklum lah pakai broadband saje . Haiyoo .. kau Nadea , suka imaginasi lol =.=



Tengok , banyak cakap ngomel la . Tetiba teringat nak keluarkan ayam dari peti sejuk . Kang tak kan nak masak ayam keras kematu macam tu . Tak guna betul , kacau je kan . Baru nak beramah mesra dengan korang . Tengok , salam pun belum lagi . Meh meh salam salam . Yang perempuan je , yang lelaki "say hye !" .



Ok la babe . Sory la saja letak tajuk entry skema sikit . Dah macam tajuk drama melayu aku tengok . Sebenanya tak ada kena mengena sangat pun . Haha . And maaf sebab entry entah pape . Dah la aku jarang update . Lepas tu entry tak best kan kan kan . Till then , assalamualaikum .



NadeaSalim : Friend , sory i text u je semalam .

No comments:

Post a Comment