09 April 2011

KUIZ MALAM.

Assalamualaikum . Hye ! Tak tido lagi ? Yeahh top to the hand . Sama dengan la kita malam nih hehe . Seperti hari sebelum ni aku tak lah rajin sangat nak hupdate blog ni . Tak macam blogger2 yang hebat kat luar sana tu . Aku baru je masuk dalam dunia blogging nih . Baru setahun jagung kata orang . So secara logicnya aku tak berapa terer dalam menghasilkan blog yang mantop dan superb . And sebab tu lah aku kena buat research ,  belaja sikit demi sikit . Still merangkak-rangkak lagi . Saya budak baru belaja , kalau salah tolong tunjukkan ok

oK lah , oleh sebab aku da set timing untuk tido lewat sikit malam ni , apa kata aku reply tag yang dipost oleh teman blogging aku jugak iaitu Cik Ieja . Yeahh sila beri tepukan untuk beliau sebab beliau da berjaya menyusahkan aku malam ni *sebab aku bukan pandai sangat nak jawab soalan2* . Tapi its ok , aku try ok ?

Minah ni suruh aku jawab soalan macam ni bunyinye . Jeng jeng jeng *kena lah ada sound suspen sikit .

Cik Nadea , adakah anda sudah bersedia ?
Anda ada 90 saat .
Sekiranya anda gagal menjawab soalan ini , anda boleh blah ..

Ok fine . Ingat aku tak boleh jawab ke . Bolos saje di dinding itu ! =.=

1. Apa benda yang paling penting dalam hidup anda?
            Eyeliner , handphone , tudung , air masak , duit .

2. Benda terakhir anda beli guna duit anda sendiri?
            Kasut harga rm49.90 , selendang rm15 ringgit jer .

3. Di mana tempat perkahwinan anda dan apa tema perkahwinan anda ?
Aku tak tau nak coment banyak sebab aku tak ada calon suami lagi . Kau saje je eh kasi soalan camni . Ok lah fine , aku jawab jugak . Umm dah nama majlis kawin tu aku punya , pengantin perempuannya aku , pengantin lelakinya bakal suami aku .. dah sah2 aku nak buat kat rumah aku je . Kalau bab2 tema , aku no coment ok .

4. Adakah anda sedang bercinta?
            Tak .

5. Berapa lama anda akan mencintai pasangn anda?
            Sedetik lebih .

6. Novel/buku/majalah yang anda beli?
       Aku akan beli novel keluaran Alaf 21 dan majalah Nur , Dara atau Wanita

7. Antara mak dan ayah, mana anda lebih mesra ?
       Sudah tentu emak yang dicintai .

8. Namakan orang yang betul betul anda nak jumpa dalam hidup?
            Nabi Muhammad s.a.w

9. Adakah anda membasuh baju anda sendri?
            Selalunya ya , jarang-jarang tak . HEHE

10. Dimanakah tempat yang anda betul betul nak pergi?
            Heaven .

11. Pilih satu , peluk atau cium ?
            Peluk .

12. Beritahu tiga benda orang yang tag anda .
·         Banyak main
·         Housemate + roommate + classmate
·         Banyak main lagi hehe

13. Lapan lagu yang selalu anda dengar?
            Tak larat nak jawab 
14. Enam blogger yang dipertanggungjawabkan mengambil tag ini 
            next time ok ;P




           



No comments:

Post a Comment