07 April 2011

pelawak tak tau nak melawak .

Assalamualaikum everybody . selamat datang to my house *means blog ini* How’s today ? Me ? umm now almost gud . Eh eh ! hari ni karpet rumah aku bertukar , tak macam karpet hari tuh .. Actually tu time aku rajin bebenor .. Hari ni aku malas sikiitttt jer ^^

Cakap banyak2 tak guna jugak . Kerje ke mana mata tengok apa tangan pegang apa ? Hesshh over + gedik tak habis2 =.=

Sekarang focus ke depan dan jaga sedia !

Sekarang aku cuba nak create cerita panas . Mungkin tak sepanas melodi dekat tv tu . Bukak mata la baca kalau tak dengar .

Sebelum tu nak tanya siapa kat sini yang minat giler and follow Raja Lawak @ Maharaja Lawak ? Yang tak minat boleh out yang minat boleh in . Oke , kita teruskan . Ringan saja jari ni nak menekan-nekan badan remote tv*sengeh* . Semua dah maklum rancangan terbaru astro yang sedang  hangat sekarang *tak termasuk AF* adalah Maharaja Lawak . Pehhh siapa yang rasa dah lama gusi tak basah tu , tontonlah rancangan lawak ni . Comfirm tak kering gusi *cakap ikut logic* Tak disangkal lagi , many people like it . Tak kira tua atau muda ..

Tapi yang membuat aku termasuk peoples rasa tak puas hati bila program kesanyangan ni akan bersiaran di astro warna tak lama lagi . Apa nih ? Dah elok2 kat prima nak main tukar2 pulak . Astro dah kaya so tak payah la nak duit kiteorang lagi oke . Ishh ishh ishh .. bijak betul diorang ni .

Tapi aku orait jer dengan berita ni , sebab dekat rumah dah ada astro warna . Memang emak aku dah prepare awal2 lagi *utk menonton filem hindustan beliau* . Tapi tak patot jugak astro buat peoples macam ni . Nak tonton raja lawak punya pasal kena tambah duit bil untuk tambah pakej yang baru . Arghh melampau . Sudah la semua rancangan diulang berulang kali sampaikan orang boleh hafal dan ingat pelakon itu pakai baju warna apa .

Oleh sebab benda ni , tup tup muncul fucker fb "kami tak nak undi maharaja lawak kalau tak tayang kat prima" . Aisehh .. macam2 hal la . Itu pasal channel tv , belum cerita pasal pelawak2nya . Umm kalau u all tengok sendiri lawak2 mereka ni buat , u all boleh judge sendiri oke*dengan confidentnya aku*. Lawak double mining macam mencarut vs lawak bodoh + lawak tahap pacak + lawak syok sendiri pun ada . Tak suka la macam ni . Tak perlu la nak over sampaikan mesti nak double mining ? Perlu ker wahai pelawak2 sekalian . Tapis la sikit . Kenapa eh ? Dah tak ada idea nak kasi orang gelak eh . So boleh berhenti berlawak oke . Nway sekali buat macam tu sudah2 la tak perlu ulang dan ulang lagi . Tak perlu buat lawak "jenis kuih dan haiwan" . Kami tak suka .

Aku adalah salah seorang pemunat peminat group jozan , r2 , balas and jihan . Please do it well .

NadeaSalim : AF tahun ni paling tak seronok . Amir rajalawak tak perlu berlawak .




No comments:

Post a Comment